پک هدیه زعفران کادویی زعفرانیه

پک های هدیه زعفران کادویی

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۰۳

پک هدیه زعفران کادویی زعفرانیه

۳ بازديد


در این محصول از زعفران نگین و پودر زعفران استفاده شده است، پک هدیه زعفران کادویی آریا حاوی 4 گرم زعفران و 5.2 گرم پودر زعفران که دارای بالاترین استانداردها از لحاظ عطر، طعم و رنگ دهی می باشد. این پک مناسب برای هدیه، سوغاتی و کادو می باشد. همچنین استفاده از این نوع بسته بندی باعث شده است تا کیفیت نگهداری از زعفران بالاتر رفته تا آسیب کمتری به آن برسد.

کاربرد محصول
در این بسته بندی، زعفران در 4 شیشه لوکس صادراتی قرار گرفته است که در هر شیشه 1 گرم زعفران قرار گرفته است همچنین پودر زعفران در 10 شیشه کوچک لوکس صادراتی قرار گرفته است که در هر شیشه حدودا 0.52 گرم زعفران قرار گرفته است که در مجموع 5.2 گرم پودر زعفران موجود می باشد.این شیشه به شکلی چشم نواز و متناسب در جعبه چوبی قرار گرفته است، که می تواند حس لوکس بودن را به مخاطب القا کند. استفاده از جعبه چوبی در بسته بندی محصول باعث شده تا محصول گزینه بسیار مناسبی برای سوغات یا هدیه باشد و برای افرادی که سلیقه ای خاص دارند، هدیه ای مناسب باشد.
زعفران ادویه‌ای باستانی و گران قیمت در جهان است که به خاطر رنگ زرد و قیمت بالای زعفران، آن را طلای سرخ نامیده اند. زعفران حاوی برخی از ترکیبات آنتی اکسیدانی است که می تواند به کاهش خطر برخی بیماری‌های مزمن که با استرس اکسیداتیو ارتباط دارند کمک کند. رشته های زعفران را میتوان هم بصورت رشته و هم پس از آسیاب کردن دم کرده و زعفران دم شده را به غذا اضافه کرد. علاوه بر این برخی افراد مایلند زعفران را بدون دم کردن به غذا اضافه کنند تا به بهبود ظاهر غذا نیز کمک کند.

 

کمی بیشتر درباره پک هدیه آریا مصطفوی بدانیم

زعفران یکی از ارزشمندترین ادویه‌های ایرانی است و به همین دلیل بهترین گزینه برای هدیه‌دادن به دوستان و آشنایان محسوب می‌شود. در میان تولیدکنندگان زعفران، برند مصطفوی یکی از معتبرترین و مشهورترین برندها است که زعفران باکیفیتی را برای صادرات تولید می‌کند. یکی از بهترین و خاص‌ترین پک‌های این برند را می‌توان پک هدیه آریا مصطفوی دانست. پک هدیه آریا مصطفوی حاوی محصولات درجه یک و اصل است و ویژگی‌های منحصربه‌فرد و بسته‌بندی خاص آن، باعث شده است تا این پک بهترین گزینه برای هدیه‌دادن باشد.

1. استفاد از زعفران نگین درجه یک

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های پک هدیه آریا مصطفوی استفاده از زعفران نگین درجه یک در این محصول است. زعفران نگین یکی از مرغوب‌ترین و پرطرف‌دارترین انواع زعفران است که در بازارهای منطقه‌ای و ایران تقاضای زیادی دارد. این نوع زعفران به دلیل داشتن ویژگی‌های ظاهری مطلوب و قدرت رنگ‌دهی عالی، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های خریداران زعفران محسوب می‌شود. زعفرانی که طول هر کلاله آن حدود دو سانتی‌متر باشد، زعفران نگین نامیده می‌شود؛ بنابراین، کلاله‌های زعفران نگین نسبت به سایر انواع زعفران، درشت‌تر هستند و به‌عنوان زعفران درجه یک شناخته می‌شود.

2. جعبه چوبی با طراحی خاص

جعبه چوبی پک هدیه آریا مصطفوی یکی از زیباترین و مرغوب‌ترین انواع بسته‌بندی برای ارائه زعفران به‌عنوان هدیه است. این جعبه‌ از چوب باکیفیت و مرغوب ساخته شده است. استفاده از جعبه چوبی برای بسته‌بندی پک هدیه آریا مصطفوی باعث شده است تا این محصول به‌عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای سوغات و یا هدیه برای افرادی با سلیقه‌ای خاص تبدیل شود.

3. ابعاد متناسب

جعبه چوبی پک هدیه آریا مصطفوی موجود در زعفرانیه دارای ابعادی به طول 37.4 سانتیمتر، عرض 12 سانتیمتر و ارتفاع 5 سانتیمتر است. این ابعاد باعث می‌شود جعبه‌ای با اندازه مناسب و قابل حمل برای اهدای هدیه داشته باشید. این ابعاد برای یک جعبه بسته‌بندی هدیه بسیار مناسب است و طراحی آن باعث شده است تا یک جعبه تزئینی زیبا نیز داشته باشید.

4. شیشه لوکس صادراتی با درب چوب‌پنبه

شیشه لوکس صادراتی با درب چوب‌پنبه، یکی از زیباترین و خاص‌ترین انواع بسته‌بندی برای ارائه زعفران و پودر زعفران به‌عنوان هدیه است. این شیشه طراحی منحصربه‌فرد و خاصی دارد که حس لوکس بودن این محصول را دوچندان کرده است. درب چوب‌پنبه این شیشه، ضمن حفظ طراوت و خواص زعفران، مانع از تأثیرپذیری آن از نور، گرما و رطوبت می‌شود. همچنین استفاده از شیشه ظریف و باکیفیت، باعث شده تا زعفران درون آن به‌خوبی نگهداری و از آسیب‌دیدگی محفوظ بماند.

محتوای درون جعبه هدیه آریا مصطفوی

پک هدیه آریا مصطفوی ما حاوی 4 شیشه لوکس صادراتی زعفران نگین 4 گرمی است. زعفران نگین باکیفیت بالا و کلاله‌های درشت‌تر، در شیشه‌های زیبا و مرغوب قرار گرفته است. همچنین 10 شیشه لوکس کوچک پودر زعفران 5.2 گرمی نیز در این پک هدیه وجود دارد. پودر زعفران نیز از نظر کیفیت درجه یک بوده و بسته‌بندی مناسبی دارد. علاوه بر آن، یک عدد هاون برنجی کوچک نیز به همراه این محصولات ارائه می‌شود تا زیبایی و خاص‌ بودن این پک بیشتر شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.