پک هدیه زعفرانیه

پک های هدیه زعفران کادویی

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۰۳

پک هدیه زعفرانیه

۲ بازديد


پک مخمل هدیه زعفران مدل شبدیز

پک هدیه زعفران دو خاتم 5 گرم شامل دو عدد خاتم 5 گرمی است. طرح های قوطی خاتم با سلیقه ی مشتری قابل تغییر و سفارش می‌باشد و همچنین دارای یک هاون نقلی از جنس برنجی بسیار مستحکم و با کیفیت می‌باشد  که برای ساییدن زعفران و یا هل موجود در پک بسیار کاربردی است.

محتویات پک مخمل دو خاتم 5 گرم

محصولاتی که شما میتوانید داخل این پک هدیه زیبا  قرار دهید اول انواع زعفران (از جمله زعفران سوپر نگین صادراتی ،زعفران نگین ، و زعفران سرگل) می باشد که در هر قوطی تا یک مثقال زعفران جا می گیرد و یا اینکه مانند تصویر پک  یک  قوطی زعفران  و داخل قوطی دیگر تا 15 گرم هل سبز  قابل قرار دادن می باشد .این پک دارای رنگ بندی متنوع   ازجمله  قرمز گلی ، زرشکی ، آبی ،فیروزه ای ، سورمه ای ، خردلی ، سبز ، ترمه و حتی از جنس چرم  سفید و مشکی قابل سفارش گذاری می باشد و هم چنین بسته بندی این پک کلا با پارچه مخمل درجه یک کار شده است.

 قابلیت دیگر برای سفارشات سازمانی و عمده امکان نصب لوگو برند شما را نیز داراست.پک هدیه زعفران و هل گل سرخ  هدیه ای اصیل ایرانی مناسب برای  سوغات خارج از کشور  و برای سازمان ها ،شرکت ها  درمناسبت های مختلف  برای پرسنل و یا مشتریان بسیار نفیس و کاربردی می باشد.

جنس رویه محصول شبدیز

روکش این پک نفیس، از جنس مخمل درجه یک می باشد  (قابل سفارش در رنگبندی های متفاوت مثل سرمه ای ،سبز ،زرشکی ،قرمز گلی ،بنفش ،آبی فیروزه ای …) و داخل کار با روکش مخمل درجه یک سیاه کار شده است.این پک دارای دو قفل زیبا قسمت جلوی کار می باشد که جلوه بسیار زیبایی به این کار داده ، ابعاد این پک 40*16*8 می باشد.

این پک خاص با طراحی زیبایی که دارد بسیار مورد رضایت و استقبال قرار گرفته است. که گزینه بسیار خوبی برای سفارش سازمان ها و ادارات برای هدیه به مشتریان رده بالا ،مدیران مجموعه ، پرسنل در ایام مناسبتی و یا حتی سوغات برای خارج از کشور و یا جایگزین بسیار خوبی بجای خرید شیرینی و شکلات در دید و بازدید ها می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.